تهراندا فارس فاشیسمینین تراختور یانداشلارینااویغولادیغی باسقیلار

فاشیستها، فرزندان سرخ بابک را در تهران ضرب و شتم کردند و


کبوتر صلح انان را کشتند...به همراه 3 فیلم و دهها عکس





میللی حرکت شنبه ۲۶ دی ۱۳۸۸: براساس اخبار دریافتی از فعالین حرکت ملی آذربایجان از تهران، از یکسو به دنبال بازی غرور آفرین ارتش سرخ آذربایجان در قلب آپارتاید با تیم دولتی استقلال ایران و حضور دهها هزار نفر از ترکهای سراسر آذربایجان جنوبی و بخصوص تهران در ورزشگاه آزادی و تشویق گسترده و بی نظیر فوتبال دوستان با فرهنگ ترک و از سوی دیگر جمعیت اندک طرفداران تیم استقلال تهران وفحاشیها و خشونتهای گسترده آنان در حین بازی و نیز پس از اتمام آن، اخبار رسیده حکایت از برخورد شدید ماموران امنیتی و نیز عده ای از شوونیستهای بظاهر طرفدار استقلال ایران با فرزندان میتن و سرخ جامه آذربایجان دارد.
براساس این گزارشها گفته می شود پس از اتمام بازی در خیابانهای منتهی به ورزشگاه آزادی، ترمینال غرب و حتی اتوبان تهران کرج، باردیگر جمعی از اطلاعاتیها و لباس شخصیها که از رشد روز افزون تیم تراکتور سازی تبریز و افزایش بی نظیر طرفداران آن دچار وحشت و سردرگمی شده و شاهد بیداری وسیع در میان ترکان 7 میلیونی تهران نیز می باشند، ضمن استفاده از طرفداران افراطی و فحاش تیم استقلال، بر فرزندان فرهنگ دوست آذربایجان یورش برده و جمع کثیری از آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده اند.
براساس خبری که در روزنامه خبر ورزشی نیز منتشر شده بس از اتمام بازی تیم تراکتور آذربایجان و استقلال تهران، درگیریهای وسیعی در اطراف ورزشگاه آزادی به وقوع پیوسته و حتی در مواردی این برخوردها تا خیابانهای مرکزی تهران نیز ادامه داشته است.
اخبار رسیده همچنین حکایت از فحاشی شدید افراطیهای استقلال به ملت آذربایجان دارد بگونه ایکه بر اساس شنیده ها، شعارهای قومی رکیکی علیه ترکها و آذربایجانیها سرداده شده است.
در این میان براساس ایمیلی که از تبریز دریافت کرده ایم گفته می شود روزنامه های تهران، اگرچه مجبور به اعتراف به حماسه سرخ فرزندان بابک و ستارخان در ورزشگاه آزادی و حضور دو برابری آنها نسبت به طرفداران تیم بسیار مغرور و دولتی استقلال ایران شده اند اما سعی کرده اند تا به جای لفط طرفداران ترک و یا آذربایجانی، تنها و تنها از کلمه تبریزیها استفاده کنند تا مگر به اینصورت تیم تراکتور سازی را در حد تیم یک شهر جلوه داده، محبوبیت آن نزد 50 میلیون آذربایجانی جهان و شاید 200 میلیون شهروند جهان ترک را انکار کنند.
در واقع براساس اخبار دریافتی از آذربایجان شمالی، ترکیه و حتی ترکمنستان گزارش می شود که تیم سرخ آذربایجان در حال شناخته شدن در دنیای ترک است.
در این میان مطابق عکسهای در دسترس از جایگاه تماشاچیان در ورزشگاه آزادی، پلاکاردهای متعددی با مضمون حمایت 40 میلیون تورک و یا سی میلیون آذربایجانی در ایران از تیم تراکتور سازی مشاهده شده است.
اما موردی که موجب نفرت شدید همه ورزش دوستان با فرهنگ از طرفداران اطلاعاتی تم استقلال گردیده کشتن کبوتر صلح و دوستی طرفداران تیم تراکتور سازی تبریز است که پس از آغشته شدن به رنگ سرخ، به سوی جایگاه تماشاچیان استقلال پرواز کرد و این بار واقعا در سرخی خون خود غلتید.
این واقعه نفرت انگیز که حکایت از عمق دشمنی شوونیزم با ملت صلح دوست آذربایجان دارد، نشانگر عقده ها و فتنه های نهفته در سینه هایی است که اگر فردا قادر به بروز آن شوند چه ها خواهند کرد!


تصاویری از کشتن بیرحمانه و وحشیانه کبوتر توسط هواداران استقلال...
 
90-1.JPG 
 
90-2.JPG 
 
90-3.JPG 
90-4.JPG 
90-5.JPG 
 
90-6.JPG 
 
90-7.JPG 
 
90-8.JPG 
 
90-10.JPG 

 
 
به دلیل کثرت تصاویر وفیلم ها در روز اتی تصایر جدیدی از حماسه حضور ارسال خواهد شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
قزوینی 1388/11/29 ساعت 00:50 http://balatarin .com

از کی تا حالا قزوین با این همه فارس شده جز آذربایجان ؟
بس کنید تجزیه طلب های فر صت طلب
شما به فکر آذربایجان نیستید شما دنبال فرصت هستید تا موج سواری کنید !

دوست عزیز قزوین از قدیم جزو آذربایجان بوده و همانطور که خودتان می دانید خیلی از فارسها بعدا به این منطقه مهاجرت کرده اند.و متاسفانه خیلی از تورکها هم بعدا آسیمیله شده اند که البته این روند برعکس خواهد شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد